.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت نظارت بيشتر سازمان بازرگاني بر بازار وسائل گرمايشي
در اين روزها وسايل گرمايشي نظير بخاري برقي است كه تا قبل از بروز اين مشكلات كمتر از 15 هزار تومان خريد و فروش مي شده است و چند روزي است كه قيمت بخاري برقي در استان مازندران به 50 هزار تومان هم رسيده است.
ضرورت نظارت بيشتر سازمان بازرگاني بر بازار وسائل گرمايشي

با توجه به كمبود شديد گاز و نياز مردم به وسايل گرمايشي، مردم استان انتظار دارند تا بازرگاني مازندران در اين زمينه نظارت بيشتري بر بازار داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس ،مردم استان مازندران به مانند چند استان كشور حدود دو هفته اي است كه با بحران كمبود گاز مواجه اند و براي تامين مايحتاج زندگي با مشكلات عديده اي مواجه هستند.
از جمله نيازمندي هاي مردم استان مازندران در اين روزها وسايل گرمايشي نظير بخاري برقي است كه تا قبل از بروز اين مشكلات كمتر از 15 هزار تومان خريد و فروش مي شده است و چند روزي است كه قيمت بخاري برقي در استان مازندران به 50 هزار تومان هم رسيده است.
مردم استان مازندران از سازمان بازرگاني واقعاُ انتظار دارند تا بيش از گذشته در اين زمينه نظارت كند تا سوء استفاده كنندگان در بازار و اصناف بر مردم اجحاف نكنند و بتوانند در مقابل كمبود گاز با خريد آسان و عادلانه بخاري برقي بخشي از مشكلات موجود را حل كنند.
رئيس سازمان بازرگاني استان مازندران در حاشيه جشنواره فرش دست باف استان مازندران در پاسخ سوالي مبني بر چگونگي برخورد با متخلفان بدون ارائه آمار دقيق از ميزان تخلفات و نحوه برخورد با متخلفان گفت: سازمان بازرگاني استان مازندران در اين زمينه با تشكيل ستاد و طرح ويژه با متخلفان برخورد مي كند.
قنبر رهي با توجه به درخواست خبرنگاران رسانه هاي گروهي براي اطلاع رساني دقيق در اين زمينه به پيگيري رسانه اي خبرنگاران بيش از اطلاع رساني از طريق روابط عمومي ها اعتقاد دارد و مي گويد: در صورت درخواست از سوي خبرنگاران در اين باره اطلاع رساني مي شود.
سازمان بازرگاني استان مازندران به مانند ديگر دستگاه ها واحدي به نام روابط عمومي دارد كه در زمان بحراني بايد بيش از گذشته اطلاع رساني كند تا مردم خيالشان از بابت نحوه برخورد با متخلفان بازار جمع باشد.
خريد بخاري برقي، نان صنعتي و وسايل گرمايشي از ضروريات اين روز ها در استان مازندران است كه انتظار مي رود با هماهنگي مسئولان راحت تر در اختيار شهروندان قرار گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.